Myskväll

Hejhej, mötet var i ungefär 1h, vi pratade om
nästa säsong och så.
Sen hann jag knappt komma hem innan Linn
smsade mig och frågade om jag ville komma
te henne en stund och ba umgås :D
Då for jag te henne med racermoppen
och vi ba snackade och umgicks, mycket
trevligt. Bilderna sen idag kommer nu med! :D


















Vi tog cykeln till kvantum och inhandlade lite grejer.


Vi cyklade till Florabadet och då var vi såhär snygga..


Haha våra sexiga muggar<3


Såhär snygg kan man också vara underifrån.


Schtina :D


Haha :D


Lyckas alltid sätta posen alltså.


Och med denna bild så avslutar jag detta inlägg.

Stina! Detta är en dag värd att göra om :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0