Slutkörd!

hooooj.
Sitter nyduschad och fräshhh, tog en väldigt välbehövlig dusch efter dagens vandring i varma kläder runt i stora köpcentrum. Hann inte ens fara hem innan jag skulle ba på bladning, askul<333<3333

Morgondagens planer:

* Kliva upp tidigt!
* Färga håret.
* Städa och göra ordning i rummet.
* Stugsista på kvällen med massa folk.

Det är iaf vad jag vet att jag ska göra, blir säkert massa annat skojsigt också.

Men som sagt, Ikea, ikea, ikea, vilket underbart ställe. Skulle kunna köpa allting där haha.
Men ska inte säga så mycket utan jag visar det jag har köpt i bilder :)


4 "prydnadskuddar" två svarta och två vita som du ser.


En ram och en väckarklocka.

4 kassettlådor, laptopbord.


Hårfärg.


4 Ringar, dödskallen från JC och resten från nån affär, six tror jag att den heter.
Hahha jordgubbsringen köpte jag bara för att jag fick den på köpet, men den var
lite smågullig.

+ en svart papperskorg och ett svart peacearmband som jag fick av syster :)
bilderna på dem gick ej att ladda upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0