trötttröttrrötörtör

Igår:
Vakna vid halv sex, vid halv sju for jag ner te Gnistan.
Vi åkte iväg till Östersund, hehe gick ganska snabbt för mig
för att jag sov en del (a)
Spelade matcher och så hela dagen. :)
Förlorade alla matcher, men det var ju ba vårat f95/94 lag +
2 ur div.3 som spelade mot div.1 lag och div.2 lag.
Menmen, åt på donken och sen for vi hemåt runt 20.50.
Vi var hemma runt halv tolv och då vare ba att gå och lägga sig.


Jauu, och idag var man v ä l d i g t trött kan man lova,helt slut
i benen efter ha spelat 4 matcher.  Hade först engelska, sen hade vi
innebandyträning, vi snackade lite och hade styrka i gymmet.
Sen vare lååååååång lunch, samhällskunskap och nu är jag hemma.
Ska snart ta tag i alla läxor -.- haha redan less.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0