Au d

Är hemma från skolan nu, dagen har varit fylld med test och prov, på engelskan hade vi engelska läxförhör på ord jag aldrig sett förr, sen på bilden så fortsatte vi med gamla vanliga. Efter lunch så hade vi matteprov, gick väl helt okej, sen så hade vi svenska/historiaprov, jävligt skönt att ha det bortgjort!
Nu laddar vi i helgen för ekonomiprov och litteraturanalys-inlämning, och SEN äre äntligen JULLOV :DDDD

Efter idag så jag har upptäckt att..
* Jag hatar glesa julgranar
* Det är svårt att försöka skriva prov när folk pratar och man är hur stressad som helst
* Att jag verkligen inte vill göra klart litteraturanalysen
* sist men inte minst, antiken suger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0