(a)

Hejhej, kanske skulle ha hunnit med 4-5 inlägg idag med tanke på hur mycket jag har suttit vid datorn.  Hehe, har inte blivit av bara.. (a) Men iallafall, igår så cyklade jag med Matilda & Richard till Jennelie i Moliden, där vare fiesta. Lekte lite lekar, spelade spel och hade det allmänt trevligt, förrutom den dära ättika-senap-ketchup skeden jag fick lov att äta upp, gud vad det var äckligt. :(

Menmen, idag klev jag upp vid 12.15, åt frukost och sen har jag bara chillat, har inte orkat vara ute i solen idag.
Nu nyss har jag varit ute på powerwalk med mami och sen tog jag ett snabbdopp i sjön. Ikväll har jag inte planerat nånting än, men det blir nog något trevligt. :)



Moster & Mamma :)

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej, skäms du över din kropp?



2010-07-18 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0