grilla-skräckfilm-sova-vakna-stugan-ebba

NONONO, raderade nyss inlägget jag skrev (u) men ska iaf försöka skriva om det......... C:

Ja, igår så grillade vi ju, det var riktigt roligt. Vi spelade också volleyboll, vissa badade.
Vid 11 så gick jag, Ädelhunden, 1 2 3victoria och Superlinn hem till Superlinns stuga och
såg på skräckfilm, 1408, har dock sett den redan men den var fortfarande creepy.
Vi såg lite mer än halva innan Superlinn och 1 2 3victoria inte vågade se något mer.
Då ringde vi efter skjuts.

När vi väl skulle gå ner för en trappa från Superlinns rum
så var vi alla superskraja, det slutade med att jag stöp och föll över 1 2 3victoria,
min sko flög iväg och alla skrek, tvingade Ädelhunden att stanna när jag hämtade
skon, heh (a)
När vi skulle gå en väg på ungefär 200m till bilen så skrämde vi upp varandra och det slutade med att vi sprang de sista 100. (a)

Ädelhunden sov här, vi vaknade vid 10 för att Ädelhunden skulle spela match. Hon for och jag somnade om tills nu, alltså till klockan 12. Snart så ska jag fara ut till stugan och vara där över dagen. Så det kommer inte bli nå mer uppdatering idag. Ikväll så far jag tillbaka till stan och umgås med ebbie. :)





Bild sen filmen.




Nyvaken tjej.


Vår stuga.


Sen ska jag vara med denna bruden på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0