In the shadow of my dream'

Tjoeee, utebliven uppdatering idag eftersom jag inte suttit vid datorn nånting idag, haha :o
Men så här har iallafall min dag sett ut, om någon bryr sig:
Drog först till skolan, gick till Folkan och kollade på film, den var helt okej. :D
12.30 började vi igen och då hade vi historia/svenska och då kollade vi också på film -
Gladiator.
Efter skolan så gick jag ner på stan med Sibylla & Bjönmossan, gick runt & chilledillade med dom tills Ragge kom och då gick vi å sola :G
När jag kom hem så käkade jag, sen så satte jag med det kära Wii:et <3<3
Det är alltså anledningen till att jag ej bloggat, hehe jag satt och spelade Mario enda sen jag kom hem tills jag for på träningen, haha lovely :D Jag ska banne mig klara ut det innan freitag!
Yaya, for på träning, kom hem, duschade och satte mig och spelade igeN :D
KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0