Jag tog en fotboll för dig, men fick en tennisboll tillbaks'

Chachaaaa, världsklassig uppdatering idag<3
Hehi, nämen jag har lekt med min kära vän evelina nyhlén, vi har hittat på många busiga saker :)
Bla. gjort en musikvideo som ni ser här nere, så jeeefla snygg.
Vi har också varit på träning & vittnat ett nästan världsrekord i citronätning, alltså äta en hel citron så snabbt som möjligt. Mycket mycket underhållande vill jag lova.

Kom hem för kanske 1 halvtimme sedan, ska nu bädda ner mig i sängen och kanske kolla på någon bra film,
kan meddela att jag varken såg remeber the titans eller 300 häromdagen som jag sade att jag skulle.
Men iallafall, här har jag inte tid att häcka (eller jo det har jag), vi höres :)
Ja som sagt, fullt normala var det.

Kommentarer
Postat av: emelienording

hahahaha as fin video!

2010-11-05 @ 13:57:52
URL: http://emelienording.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0