En helt vanlig dag

Hört att det är många som inte kan gå in på bloggen, beklagar verkligen problemet mina älskade bloggläsare. Fick lov att ta en akutresa till Stockholm till min manager för att fixa problemet. Men nu är allting löst, det var fel på en server. Ska visa lite bilder sen jag var i stockholm nu.
Inledde med en fika vid vattnet med min bästa kompis Alexandra Nilsson.


Tog en promenad hem för att hälsa på familjen en snabbis, bytte
pokemon med Nicklas (vakten) som vanligt.


Familjen verkade må bra iallafall.
Från vänster: Min syster, mamma, pappas sminkös, pappa, jag (bad hairday), lillebror & slutligen min assistent.


Tog ett snabb besök i kyrkan där jag och Cam gifte oss<3


5 år med älsklingen.


Sen så fick jag lov att fara hem med flyget igen, för jag kan ju inte låta mina kära bloggläsare vänta mer än några timmar på att få uppdatering, det är ju trots er som jag tjänar pengar på (LLLLL)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0