and party and party and party

CHACHAAAAAÖÖÖÖ.
Kom hem från staaan för en timme sedan.
Kulit kulit, nämen det var chilledillepille.
Shoppade liteegranna, drygt med så mycket folk -.-
Men det blev iallafall några linnen, en kofta och smycken, kan ladda upp bilder imorgon.
Nu så vare ju tänkt att jag skulle se kungarna av tylösand, men såklart så funkade inte 5:an här uppe C:
Och jag palllar inte gå ner heller. :)
Så då blire lite oth istället 8-|
Imorgon så äre ib gym på morgonen och sen har jag skolfotoo (u). UUUUhuuu, vill inte ha träning precis innan :(
Hellooo tomatoooooe säger jag ba.
Åh det var tider (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

minns den dagen då modo vann smguld.. haha jag var i övik då på ett hotell nära p-badet.. sen när de vann.. SKREK JAG UT GENOM FÖNSTRET (a)

2010-09-29 @ 22:37:48
Postat av: emelie

MINNEN MINNEN och åter MINNEN, vad säger vi therese?

STUBBEN TILLBAKA!

2010-09-30 @ 09:28:23
URL: http://eemelieanderssonn.blogg.se/
Postat av: emelie

MINNEN MINNEN och åter MINNEN, vad säger vi therese?

STUBBEN TILLBAKA!



haha va ju tvungen att skriv OM kommentaren eftersom min adress blev fel :S

2010-09-30 @ 09:29:17
URL: http://eemelieanderssonn.bloggO.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0