H-E-L-G

fredag..freDAG...FREDAG!
Yes you heard, it's fucking friday :D
Planerna ikväll ligger ganska öppet,
kanske fiesta, kanske chilla gäärnet :)
Vad det än blir så blire nog bra (y)
Skolan idag gick bra, veckorna går så snabbt
nu för tiden :o Vi har gått 3 veckor redan!
Menmen, allt rullar på och jag trivs verkligen
i klassen, haha asså aa kan inte säga så mycket
mer :D
Efter skolan så drog jag hem med tha buss, satte mig
och kollade på TV-Pucken kvartsfinalerna.
Ångermanland förlorade :( det sög. De kunde
lika gärna ha vunnit!
ajaaa, so long my friends.
Saknar att vara brun...

Kommentarer
Postat av: Elina

Tur att jag aldrig var brun så jag behöv inte sakna det :)

2010-09-11 @ 10:21:58
URL: http://elinasondellss.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0