loosing you, forever'

AMAN TJANA.
Roonie vaknade tillslut (y) hehee.e.e.ee.e.e.eee.
Det brukar vara hon som ligger och väntar tills jag ska
vakna (eller så gör hon som hon oftast gör, =kastar
kuddar på mig, love you for that!) Men nu varne ombytta
roller, jag förstår inte att jag kunde vakna vid 10 och vara
så pigg :o brukar alltid vara den som kan somna om
när som helst.
Menmen, hade så fruktansvärt ont i örat när jag var hos roonie
satt jag for hem, men när jag hade kommit hem så hade det typ
släppt :o wiiierd! Men ska iallafall fara te vårdcentralen 14.40 för
att kolla om jag har öroninflammation. Hoppaas inte!
Men vi höres efter det mina vänner och ovänner :D
Haha, fin osminkad tjej med skabbigt hår osv.osv.sovs.ossv.
med nån konstig grej på huvvvvve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0