yeye wowwo



tjena tjena  åårets solbränna (8) osv.

Nämeeen, sitter hemma hos denna brutta nu.

Sov hos henne inAtt.

Igår så hängde vi med emma arne också, vi var

i stan & busade, träffade emelie jossan & ebba också.

Nu sitter jag här och måste nysa, hosta och snyta mig.
Vilka problem jag har. Haha, nämen ronja kommer vakna om
jag hostar :o och hon ser ju så fridfull ut i sin kära sömn.
Undra vad hon drömmer om (h) haha nämeeen. Idag vet jag ej
vad som händer, ba chilla, har börjat få ännu mer ont i öronen nu (n)


Kommentarer
Postat av: ronja edlund =)

HAHAHA fridfulla sömn, typ på jakt efter nå folk ja skulle mörda<3<3<3

2010-09-11 @ 13:37:00
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0