Christmas gifts'

Så nu är julafton över :D
Har haft en asbra daaag som verkligen har levt över sina förväntningar!!
För det första så såg verkligen alla på Kalle Ankas jul osv. (alla brukar springa runt och fixa massa med maten och så) och sen så hade dom gjort sås till köttbullarna <3 och sen fick jag asbra julklappar och det bästa - min släkt är så myysig :D

Tänkte först lägga in massa bilder sen julafton på maten osv. men om jag går till mig själv så äre enda man vill se nu är vad alla fått i julklappar satt här kommer mina klappisar :)
Tv + väggfäste, har den på ett bord nu men imorgon så smackas den upp på väggen!
Klädställning (dock utan kläder nu xDDD)
Massageapparat, bara för att mamma lessnar på att jag frågar om hon kan massera mig varje kväll typ (a)
Underlakan (y)
Ett munspel♥


Helkroppsmassage 60min underbart!!

sen så fick jag ett års mobilsurf men orkade inte ta kort på ett tråkigt kvitto :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0