Jag har lovat och glömt, förlåtit fördömt, försent för att ångra men tid nog att tänka om och leva med det'

Måste börja med att säga att det var så underbart att stega in i Fjällräven Center igen, I've missed it :D
Sjukt mäktigt också med hyllningen och allt. Destovärre blev ju matchen, tråkigt med förlust :( men det var värt att fara dit ändå :DD

Tänkte lägga in bilder från hockeyn meeen det funka inte, dom kanske kommer sen :D

Efter matchen for jag hem och lirade lite, rage-quitade och kollade klart JVM-matchen.
Såg ett avsnitt av VD innan jag vid fyra kanske somnade. Mina ändrade sovvanor har sagt sitt och gett mig en förkylning så ikväll blire att lägga sig tidigt </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0