Ma day'

Hejsan svejsan!
Uppdateringen på topp idag ala bloglesare!
Nämeeeeeeeeen, idag har jag varit i skolan, skojsigt värre.
Slutade runt 2 så då gick jag ner på stan med roni en sväng och köpte julklappisar till mami und papi.
For hem, var hemma en halvtimme tills jag for tillbaka till stan med mein mutter, köpte en tröja, en julklapp och det bästa... åt på subban wäho :D
Sjukt sötig bild på mig och julius sen idag!

For hem, helt död i bena och huvudet, for på träning, körde röven av sig och nu ligger jag här med skön/ond värk in in my ben. Blir skönt med morgonträning på det!!
Nämeeeeen nu ska jag nog ta och sussa, missar julkalendern imorgon-morgon :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0