Although it may seem unconventional sometimes'

TJUEEE, ännu en skoldag avklarad. Muy chill att vi bara har en lektion imorgon, och den lektionen är innebandygym och då ska vi spela tennis på mattsborgen, kommer ju säkert gå asbra. ;)
Idag så började dagen med mattee, sen på lunchen så gick jag och ronja te sporthallen och kollade på Änget som spelade five-a-side :D JAg tror dom kom tvåa totalt eller nått. =) Efter lunch så hade vi dubbelpass med svenskaa då vi skrev på novellen, kan stolt säga att jag skrev två meningar, framsteg!
Tillsist så hade vi engelskaaaa. Men nu ska jag etaaaaa innan jag far te ronja.
hahahaha asså ingen mening att jag förklarar, men mina flickor förstårrrr :D

Kommentarer
Postat av: R

HAHAAHH

jag är den i mitten :*

2011-02-09 @ 17:38:11
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0