10 sanningar'

* Helt jävla livrädd för ormar
* Tål verkligen inte folk som smaskar, det är nog det jag kan bli mest irriterad på.
* Hatar att komma sent.
* kan inte kolla på detta klipp, eller lyssna på låten utan att seriöst må dåligt (yeaah,
jag gillar o.c)
* Är faktiskt ganska blyg
* Måste nog vara mästare i att somna om, det är nog det bästa som finns!
Haha förrut på helgerna så ställde jag ibland klockan på 06.00 bara för att
få somna om.. (a)
* Jag är verkligen helkass på att förklara saker, även fast jag vet exakt hur det är
i huvudet så är jag verkligen dålig på att förklara!
*  Har faktiskt ingenting emot att gå i skolan, det är bara att kliva upp som är ganska dryg.
Men annars tycker jag att det är ganska kul och så :D
* Förstår inte riktigt grejen med att bitcha mot folk.
* Har varit sjukt hockeyintresserad, hade verkligen koll på allt. Men nuuu det senaste året
så har det svalnat ordentligt, kan bero på att vi har träningar tisdag+torsdag=
att jag inte kan gå på matcherna eller se dom på tvn vilket har lett till att jag inte har
någon koll vilket i sin tur leder till att jag inte bryr mig så mycket längre.
1. Helt jävla livrädd för ormar
2. Tål verkligen inte folk som smaskar, det är nog det jag kan bli mest irriterad på.
3. Hatar att komma sent.
4. kan inte kolla på detta klipp (eller se avsnittet), eller lyssna på låten  utan att seriöst må dåligt (yeaah,
jag är en pussy).
5. Är faktiskt ganska blyg.
6. Måste nog vara mästare i att somna om, det är nog det bästa som finns!
Haha förrut på helgerna så ställde jag ibland klockan på 06.00 bara för att
få somna om.. (a)
7. Jag är verkligen helkass på att förklara saker, även fast jag vet exakt hur det är
i huvudet så är jag verkligen dålig på att förklara!
8.  Har faktiskt ingenting emot att gå i skolan, det är bara att kliva upp som är ganska dryg.
Men annars tycker jag att det är ganska kul och så :D
9. Förstår inte riktigt grejen med att bitcha mot folk.
10. Har varit sjukt hockeyintresserad, hade verkligen koll på allt. Men nuuu det senaste året
så har det svalnat ordentligt, kan bero på att vi har träningar tisdag+torsdag=
att jag inte kan gå på matcherna eller se dom på tvn vilket har lett till att jag inte har
någon koll vilket i sin tur leder till att jag inte bryr mig så mycket längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0