BO R ED A S HE L L

HAR SÅ JÄVLA TRÅKIGT.
Har  DE NADA att göra. Har packat klart, dock inte färgat håret, men jag orkar inte göra det nu.
Funderar på att dra en powernap till 21.00 då vi ska faraaaaaa, men då skulle jag få panik och glömma allt hemma. Är ensam hemma, vilket gör det ännu tråkigare, annars hade jag kunnat dryga med min brorrr, har spelat cod redan så det kan jag inte göra heller, tro det eller ej, jag är inte sugen på att spela tetris. Längtar tills jag sätter mig på tåget, för då ska jag se trassel, har hört att den är bra? Det är vid såna här tillfällen man ba vill vara surrended by massa vänner och ba SKRATTA åt absolut ingenting. Menmen, lär väl antingen uppdatera 23 gånger till pga. tristess, elelr så uppdaterar jag när jag sitter on tha train. DASJKLDNFWIGUOEDASKLDNASODISA :) amen

Bara för att övertyga er om att jag har tråkigt så fick det bli en tråkig bild sen klassresan också'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0