♦ I'll be missing you my friend

Hellooojsan, roonie här föfan. tIG är på G ner till götet!  Hon åker tåg,
men hon orkade dock inte fixa till internet ikväll, så hon uppdaterar imorgon igen :-)

Måste bara få tillägga att du är förbannat gó & bra jänta vännen min!
Kommer missa(sakna) dig very mucho nu när ni inte typ kommer ses
på en vecka & vi brukar ses varje dag :-o KÖP NÅTT FINT TILL MIG<3 Kinderägg typ?
Aja, nu ska jag inte bomba nå mer här, heido läsare & heido mah best friend♥

HIHI, sötig bild på oss sedan 9an typ (?)

Kommentarer
Postat av: R

"Kommer missa(sakna) dig very mucho nu när ni inte typ kommer ses"



HAHAH fan var jag trött eller? Vadå nu när NI inte kommer typ ses, menar ju vi :(

2011-03-05 @ 09:55:07
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0