You say, that's fucked up'

Tjoeee, aktiv tjej här!
Men har inte haft tid och har inte orkat heller.
Igår: hade skola som vanligt, nu är historiaprovet bortgjort, skönt! Gick ner på stan med roonie efter skolan, träffade lite folk och käkade på subban, och guess what, den godaaa dressingen är tillbaka!!!! WOHOO.  For hem, fixade och donade lite och sen kom ronja, josef & johan hit. Chilladeee, spelade cod osv. :) Jag och ronja tog fina bilder när johan och josef hade farit, men dom bör nog ej läggas upp här<33<3333

Idag så klev jag upp runt elva och sen dess har jag ba chillat, duschat, ätit lunch och så.
Funderar på att baka en kaka, har så himla tråkigt, men kan aldrig bestämma mig vilken satt.
Tjooo nyduschad och osminkad cheyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0