"Kvällen är din"

Hade gjort ett sånt fint inlägg tidigare idag, men internet ville inte funka precis när jag tänkte publicera det. Internet har inte funkat sen dess heller (y)
Menmen, nu äre fixat satt (NEHEEE?).
Dagen har iallafall bestått av att sitta och göra bild-uppgift och lyssnat på rockklassiker. Spenderade 9 seriösa timmar på den där jävla bilden och är fortfarande inte nöjd + att jag har typ fått nackspärr också.
Yä, där hhar jag suttit i 9h.
Just nu sitter jag och kollar på "Kvällen är din" och tårarna rinner, fint program det där! Är inte heller så himla o-avundsjuk på lilltjejen som fick träffa Justin Bieber heller :((((((( Ne nu ska jag kolla om det finns någon vettig film att se på med mamiii.

Kommentarer
Postat av: Säger inte

Hoppas filmen är dålig så du och din mamma blir besvikna och på dåligt humör!! JAG HATAR DIG!

2011-05-07 @ 23:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0