In a time of need only few can see what's wrong '

Hallouudär!
Nyss kommit ut ur duschN efter fotbollsträningen. Gråa laget obesegrade idag ;)
Nämeeen, dagen började med ib-gym och satan vad segt det var i benaa sen matchen igår haha.
Efter det så hade vi samhällskunskap - såg på film, höll på dö av trötthet.
Käkade lite tacobuffé till lunch innan vi hade engelska och hälsopedagogik.
Gick ner på stan efter skolan, missade bussen, vandrade runt en halvtimme till innan jag tog bussen hem.
Får ju inte glömma att berätta att jag försov mig imorse, i typ 40min?? soft
Trevligt att Zlatan har fått göra mål och att modo vann med 4-2 mot HV!

Mina fina vänner och jag idag på skolan♥ love you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0