N U M B '

Känner att min telefon ville skriva en ledsen smiley istället för en glad smiley imorse.
Iaf, hade en mucho mysig kväll igår med ebbis, vi kikade idol osv. däckade ganska tidiiigt! Vi klev upp vid halv elva ungefär, åt frulle och sånt =)
Gick sen ner på stan som ni ser. FIkade med mamma, moster och Anna :D
Därefter så gick jag runt på stan och letade skor vilket gick hyffsat snabbt (y)
Sen så inhandlade jag lite underkläder och en tröjaa.
Kom hem vid 2-tiden nångång, käkade lite sen lunch och sen dess har jag ba tagit det lugnt här hemma =)
Ser också ut som ett sjöslag här hemma eftersom vi håller på att byta fönster, kyla fick vi också på köpet.
MEnmen, ikväll kommer min kära vän Hanna hiiit, det var inte igår :DDD

Tänkte ladda upp en bild på grejerna jag inhandlade men Kies damparr så jag tar det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0