J.B

Känner att uppdateringen ligger nere på noll. Men jag gör inte så mycket mer än går i skolan, pluggar, tränar och sover.

Kom och tänka på Justin Bibban och bestämde mig för att försöka komma på vad hans första (kanske enda?) youtube-kanal heter. And Kidrauhl it is! Får såna fina minnen av att kolla på hans första videos. Minns när jag länkade hans video när han sjöng "With you" till en kompis, det var då ingen visste vem han var. Fina tider! Haha var så kär i honom dåå.
Tror inte att det är någon tjej som inte sett denna?

Önskade verkligen att jag var hon där haha
Blev lika imponerad varje gång
Besvikelsen när han rakade av sig håret.
Och nu tänker ni förstås? Skrev hon just ett inlägg om Justin Bieber? And my dear fellas, så illa är det faktiskt. Har verkligen en s.k. bloggtorka, but who cares egentligen.
Tack och hej :D

Kommentarer
Postat av: niggah bro

oh my gosh, vilken nostalgi jag fick <3<3<3<3 satt o nördade alla klipp på han så hårt!! SÖTI PUTTINUTTI

2011-10-18 @ 23:43:44
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0