TJUGOFEMTE SEPTEMBER'

tjohejzaan (what's up with the z?)
Matchen förlorade vi med 5-0 mot sävar, men ändåå skönt att serien drar igång :D
Efter matchen så duschade jag och satt mig åå spelade innan jag käkade maat.
Hah vet att jag lagt upp bilden cirkus hundra gånger förrut, men har inte så många fler på vårat lag.
Dock så är det knappt hälften från den här bilden som spelar kvar.
Sen så var det ju tänkt att jag skulle äta min b&j och plugga men det slutade med att jag åt b&j'n och pluggandet uteblev, yey (y)
Menmen, nuuuu har jag äntligen kommit igång, snart klar<3 Ingen svår upg. men ni som känner mig vet ju hur lång tid det tar innan jag tar tag i det.
Hhääh.
Men har iaf en kort skolvecka framför mig, imorgon=en vanlig lektion sen tisdag som vanligt när man slutar runt två.
På onsdag har vi orientering uppe på skyttis och torsdag&fredag är vi lediga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0