It goes like this'

Hallådär köp blåbär (hum.. va?)
Idag så hade vi kick off med hil3, riktigt kul :D
Först så åkte vi buss ut till bonäset, delade in oss i grupper och gick en tipsslinga ut till dekarsön/solbacken :)
NÄr vi väl var där så fortsatte vi med diverse aktiviteter, åt lunch osv.
Typ precis när vi var färdiga med allt så började det regna så då for vi hem.
hahah så ful bild egentligen, men här är jag och mitt stenhårda lag "gula banden"!!

Slappade ett tag hemma innan jag for in till stan för lite ärenden med roni :)
För en stund sedan så kom jag hem från mördar-nnebandyträningen så nu ska jag torka håret, läsa lite naturkunskap och sen sova :D Får hoppas att telefonen kommer imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0