Kommer aldrig låta dig få se mig svag'

Halåldldld! Fartfylld dag idag asså §§§
Här kommer en väldigt osammanhängande text:
Nämen, inledde med ib-gym som vanligt på måndagar, efter det så hade vi en liten håltimme innan det var dags för lunch. Efter den äckliga lunchen så hade vi idrott, spelade fotboll och innebandy! :D
Efter det så hade vi samhällskunskap med Ake och efter det så gymmade jag med Fanny och Ebbiis :)
ÅÅÅh efter det vid 5 nångång så gick jag och ebba upp till henne och käkade och sen ner till UH för att plugga.
Gjorde typ baaaa matte så nu är jag ganska slutkörd i huvudet.
Kom hem för ca. 45min sen, är lite död nu så nu ska jag försöka sovaa eller något :)
Tagga sovmorgon till halv 9 imorgon!!!

One year ago, inlägget skrevs precis efter vi hade kommit hem från norrlands i östersund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0