Innebandy & El Clásico!

Efter skolan så drog jag hem, käkade och for sedan ner till bussby för träning vilket var jobbigt, men roligt =) (y)
Närmare kvällen så for jag och ronja till johan där han och calle var :)
Chillade igenom kvällen, riktigt trevligt :) Kom väl hem runt halv 3 någongång.

Imorse så vaknade jag 12, fick förfrågan att följa med pappa till skyttis för lite innebandy och vem tackar nej till det?
2omin senare så var jag mer eller mindre startklar. For upp dit och kollade på företagscupen där bla. kära lovisa var med och spelade så det var roligt :D
Vid 2 så var jag hemma och redo för mer innebandytittande, nämligen sm-finalerna där IKSU och Storvreta blev segrare :D
Har precis kollat på veckans TVD så nu ska jag se el clásico lite innan jag tar och ser en film :)
Chillar som mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0