Raise your glass'

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.
Igår gjorde jag i princip ingenting, tänkte spela match men är bajsförkyld.
Spenderade iaf en liten del av dagen ute i solen vilket var riktigt skönt. Umgicks också lite med ellan under dagen.
Närmare kvällen gjorde jag nästintill ingenting (ovanligt????) läste väl nå sidor ur körkortsboken samt såg bb!
Idag kan jag nog lova att det händer lite mer i mitt liv. Klockan är 11.43 och jag har redan hunnit ätit frukost OCH duschat, yey mee.
Inom närmsta tiden så ska jag väl ta mig in till stan för lite ärenden och om jag har tur kanske hitta något att dra på sig till ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0