25 December'

Heeeej hade en mycket gemytlig julafton igår med de finaste människorna!
Har ju inte så många pics att bjurra på eftersom att jag sålde min lilla systemis häromdan, lite tråkigt men ja.
Julafton bestod som i sin vanliga ordning av kalle anka, julbord, evig väntan och sen julklappsöppning! Efter det så flydde jag och andreas folkmassan enda upp till mitt rum där en massa avsnitt av himym väntade, not bad, not bad. 
 
Idag är det juldagen (no SHIT??) och jag vill egentligen fara till typ elgeggan och röja men jag har inget att köpa??? shopping-abstinens?
 
Wellwell, I guess ma grandma is on the ingång så kanske dags att ta på sig några decentiga klädesplagg och borsta håret. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0