H-ello'

NÄMEN TJA.
 
torsdag: minns inte, hade nå tråkiga lektioner och sedan träning på kvällen. 
Får ju inte glömma att vi bjöds på luciaatåg efter träningen haha! :D
 
Fredag: Ib-gym, engelskauppsats, lunch och religion. Drog sedan hem och såg på vamp (<3333333) innan det var dags för träning. 
Kvällen spenderades sedan i järved med robin^2 och pekka :D (y)
 
 
Lördag: Sov till 12, vilket jag inte har gjort sen sommarlovet typ. Satt upp och ner och väntade till halv 4 då jag for och kollade på öib-skellefteå med soffan som sällskap, trevligt de! Drog sedan hem och åt middag och fixade mig lite innan jag drog till emelie och firade hennee med massa härliga brudar :DD Drog hem vid 11 då dom drog ut på harrys. 
Gick över till granen och såg på Grinchen med henne och nyllet.
 
Lussefirande i periodpausen!
Söndag: Krigade upp vid åtta för frulle och packade grejer innan jag begav mig till skyttis för samling. Väl där så sa dom först att  matchen var inställd för att bussen vägrade komma. Sen kom bussen ändå och när vi packat in alla grejer och tänkte köra iväg så ville dom inte köra ändå. Dåligt leessssssssssssssssss, var astagg på att spela!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: aliciaholmström´

hahahaha åååh staffan<3

2012-12-17 @ 11:08:05
URL: http://aliciaholmstroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0