22.40

Alltså jag får damp!!!! vill spela innebandy :( kommer förmodligen inte kunna träna imorgon eller spela matchen i helgen heller. Hade ju inte missat en träning eller match innan förra veckan??? jäla sit.
Får be till gudarna att foten blir brååå snaaart.
Annars dåååå, kollade på Halv åtta hos mig med mami innan det var dags att titta på lite fotboll och Milan leder atm med 4-0, inte dåligt.
Menmen, this will the the sista inlägg innan jag tar och sover, vilket förhoppningsvis är inom snar framtid.

Ja här har vi några gamla bilder da!

Kommentarer
Postat av: IDA

sv; HAHAH men gud, snacka om att jag är lite borta just nu eheh :D

2012-02-16 @ 17:44:05
URL: http://spotlights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0