I don't like cats'

Nämen hello there!
Igår så somnade jag innan 10 vilket resulterade i att jag var relativt pigg imorse??? vad hände där.
Så har planerat att försöka göra om samma bedrift ikväll och därför ligger jag i sängen redan nu!
Nämen idag var väl en vanlig måndag, ibgym, lunch, idrott och sam-kunskap.
Drog hem dirr efter skolan, försökte plugga lite, insåg att det inte blev någon succé så då chillade/halvsov jag framför tvn. Vid 6 snåret efter ett trevligt telefonsamtal så gick jag över till min kära granne och gjorde det vi är bäst på - spelade cod (u say what)
Har precis kommit hem, borstat tänderna och så, så nu blire att läsa lite i min kära bok och sen sova.

Tog en fin bild på ellans fina grill som hon har gjort med sina vänner, tänkte visa den men orkar inte hämta kabeln... haha och kies funkar inte. Så ni får nöja er med...tomhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0