See the sun'

alltså jag får DAMP!! D-A-M-P!!
Jag brukar alltid vara noga och spara alla mina design's som jag haft här på bloggen men hittar inte den jag hade innnan denna!!! bajs. Så om någon där ute har en screenshot där man ser den så hojta!!!! hahah.. :(
Därför jag inte bloggade imorse innan jag for te stan, haha var så arg.
Hade tänkt att byta tillbaka till den medan jag håller på med min nya design för det är dags att lägga julen bakom sig nu haha.

Men alltsåååå.. klev upp ovanligt tidigt  - 11! good good.
For in till stan vid 1 med mami, gick runt ett tag. Joinade sedan Jossan och Ida. Gjorde några ärenden med Josssi :)
När hon så modigt gick hem så strosade jag runt lite och självklart när man inte planerat spendera pengar så hittar man något. Köpte två tröjor och ett pennfack haha (y)
Som sagt, ett pennfack, mitt gick sönder några veckor innan lovet satt!

tröja från bikbok
Tröja från ginaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0