Quick review'

Nämen kanske dags för en review för de senaste dagarna/veckan.
I lördags, efter bröllopet så for jag in till stan med Ronja, Ulla och Sandra :D
Vi satt och chillade i parken innan vi begav oss till Ulla för massa prat och fick även se lite dans :D haha!
I söndags så tror jag att jag inte gjorde nånting överhuvudtaget förrutom att jag hade en väldigt dryg men rolig träning på kvällen :D

Måndags: låg ute och solade mest hela dagen, såg gossip girls och sedan hade jag träning på kvällen. Efter träningen så hände det något historiskt, jag badade!!! Jag vet vad ni tänker.. AHMAGADD! Okej, kanske inte.
Men iaf, jag eve och jossan tog cykeln till Hallonbadet för årets första dopp, inte illa :D

Tisdag: due to the rain så var jag inne i princip hela dagen och såg gossip girl förrutom när jag unnade mig en trevlig lång powerwalk. På kvällen så for jag till Ulla och umgicks med henne, Ronja, Johan och Boaz :D Det var förjäkla trevlig och det blev ju en hel del skratt haha :D

Onsdag: Solen var nu framme igen så jag låg ute och stekte hela dagen, tränade på kvällen och sedan så for jag till Ulla även idag igen, denna gång var det dock jag, Ronja, Ulla of course, Marcus och Boaz. :D Vi badade, bastade, snackade och baa hängde :) (y).
Och emellan allt detta så kan ni räkna in lite sömn och massor med Gossip Girl, har sett klart första sässen nu (y).
Daaamn så snygg!

Kommentarer
Postat av: roni

"dock jag, Ronja, Ulla of course, Marcus och Boaz. :D"

hihhi du glöömde något

2012-06-22 @ 16:41:09
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0