R ä d s l a, jag är rädd för allt'

Nämen tjenaree, guess who's blogging!
Just out of nowhere så kände jag suget. Kanske dags att återuppta bloggandet igen, så tråkigt att inte kunna gå tillbaka och läsa om vad man har gjort.

Men jaa, vad händer i mitt liv just nuu då?
Barmarksträningen har dragit igång och det känns awesome, riktigt nice.
Förrutom det så går jag ju i skolan, ska dock snart göra klart den sista uppgiften innan sommarlovet typ (har dock ett nk-prov, men jaa..). Känns faktiskt otroligt skönt med sommarlov snart även fast vädret är under all kritik. Where's the sun??
Har också även börjat köra på körskolan, eller jag har bara kört 2 ggr, sjukt läskigt hörrni. Haha!
Nämeeen, just idag är det söndag och jag har nu på morgonen/förmiddagen suttit i sammanlagt 3h och gjort skyddsutbildningar inför sommarjobbet på Akzo, tjockt drygt men väldigt skön känsla när man blir godkänd på proven :D
Precis just nu så ska jag börja göra en engelska-upg där man ska svara på några frågor, kan bli intressant.
Förrutom det så hade jag tänkt att ta en springtur men vädret är ju så pissigt så det går inte -.-
Ajaaa, nu blev det här ett långt och relativt meningslöst inlägg,  ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0