Måndag & Tisdag'

Måndag, skola alltså!
Inledde dagen med ib-gym där vi körde funktionsträning, skott och lite annat.
Kände hur träningsvärken kom redan direkt efter.
Käkade lunch innan vi hade historia och samhällskunskap.
Drog hem, joinade ellan som barnvakt en liten stund innan jag gick hem och äntligen gjorde klart samhällsanalysen, hur skönt?? haha ville typ ärligt gråta efteråt.Ni som träffar mig relativt ofta vet att jag har snackat mycket om att jag ska göra den hehe..  Nämeeen det var skönt iaf :D
Idag så har jag också varit i skolan (no shit sherlock?). Har sett skolbio, haft hååål i 3h innan vi hade matte som sista lektion.
Gick ner på stan och kollade lite bara. Kom hem med en kofta och örhängen, kan visa senare.
Just nu ligger jag och liraaaaaar, soooft. Ska ta tag i pluggningen efter maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0