Thursday'

Tjobooo!
God damn it vilken trött vecka detta varit!
Men iaf..
Engelska: Skrev uppsats, det gick förjävligt.
Svenska: Fick omdömen samt började med nå grupparbete
Lunch: Pannkakakaka
Naturkunskap: Diskuterade lite frågor samt fick veta provet.
Innebandygym: jadu, spelade innebandy (y) :D
For te affärn med mamma efter skolan och sen dess har jag väl inte gjort så mycket mer än att kolla ikapp de avsnittena som jag missat. Haha fyfan, sjukt konstig alla är. Ena stunden "ne jag får bete mig hur jag vill, jag får göra vad jag vill, luften är fri" och sen ifrågasätter dom andra varför dom beter sig precis som dom nyss gjorde, fattar inte grejen.
Menmen, ska vila lite till och sen fara på träning, frågan är hur bra det kommer gå, är sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0