23 November'

TJooohoooo, nationella var över efter 3h då det bleev lunch och sedan så drog jag hem och slappade. Råkade somna så min powernap varade i cirkus 3h innan det var dags att tvinga sig själv till gymmet.
 
Var där till klockan sex då jag drog hem och åt och sedan for in till stan och uh med pekka :D
Vid halv nio rörde vi oss mot bion och den var sååå bra.... ska försöka att inte skriva någon cheesy text om filmen haha.. men bra var den iaf :D 
 
Det har tydligen inte kommit ut något nytt tvd-avsnitt, besviken!!! Nämen bäst är det väl att sova med tanke på att jag ska befinna mig på sporthallen vid 8 imorgon, drygggggggggggggt jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0