MTV EMA - mina röster'

Förstår att ni vill att jag ska avslöja hur jag röstade bland de alla nominerade, soo here kommer mina votes:

Bästa låt: Somebody that I used to know - Gotye

Bästa Live: Muse - vill fortfarande dö för att jag inte ska se dom den 6e december..

Bästa Pop: Justin Bieber - blev uteslutningsmetoden på denna.

Bästa Nya: One Direction - så jävla heta! deras musik har dock inte nånting med denna vote att göra. 

Bästa Kvinnliga: Rihanna - uteslutningsmetoden

Bästa Manliga: Kanye West på den!

Bästa Hip Hop: Kanye West & Jay-Z

Bästa Rock: Coldplay, The Killers och  Muse under samma kategori?? Kommer aldrig kunna välja. 

Bästa Alternative: Florence + The Machine - The Black Keys och Arctic Monkeys ligger dock inte långt efter.

Bästa World Stage: Arcade Fire

Bästa Stil: inte Nicki Minaj i alla fall

Bästa Electronic: Calvin Harris - svårt att välja mellan han och swedish house mafia men det blev Calvin denna gång.

Bästa Push: Foster The People

Största Fans: Justin Bieber - tror att bibbe tar hem denna kamp mot 1D

Bästa Video: Rihanna Ft. Calvin Harris - We found love

Bästa Worldwide Act - ingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0