Hur trött är du och hur trött är jag?

jamen tjaa!
inledde dagen så fint med styrka på ibgym, redovisning på psykologin, drog med hilbrudarna på Waynes för lunch och sen rundades skoldagen av med hälsope och idrott.

Vid tre så befann jag mig hos frissan, fick håret tvättat (oh my god vad skönt!!!) och sedan toppat, skönt nanting!!

Drog sedan hem för att gräva ner mig i matteboken v
ilket gick helt ok. Vid 7 var det

gs för träning och inte vilken träning som helst utan det var nu time för ett 10-meterstest som var så sjukt jobbigt haha! Resterande tid av träningen körde vi cirkelfys. Känner ju sig rätt mör i kroppen nu och värre lär det ju bli imorgon.
Wellwell nu blev det här ju ett väldigt långt inlägg men det kanske var på tiden! Nu ska jag läsa lite matte och sen sleepa väldigt hårt :)


typ sådär såg lurren ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0