Två tusen för tabletter bara huvudvärken släpper'

Thumbs up för produktiva lördagsförmiddagar. Prioriterade bort filosofin och gjorde istället klart powerpointen och förberedde allt klart inför PA-redovisningen samt förberedde feedbackN till Emelie & Julias projektarbete. Har även precis skrivit klart mitt Svenska C-tal som ska hållas till veckan. Det är ganska tråkigt så vet inte om jag ska använda mig av det och istället skriva ett nytt men nu har jag iaf en plan b. Känner mig rätt nöjd för dagen och helgen (lär ju förmodligen få ångest imorgon och göra bort mer grejer men) så nu ska jag ut och springa innan det blir grillat till middag. Planerna för kvällen är att slapppaaaaaaa, äta popcorn och spela cod som belöning för dagens plugg. :D
 
När vi ändå är så pass positiva och tagg på livet så kan vi (talar om mig själv i vi-person??) ju skänka en tanke på att jag åker utomlands om 21 dagar, ska på balen (mest ångest här haha) om 35 dagar och ta studenten om 42 dagar. Det var allt för mig, ciao. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0