Valborre'

Hallååå!
Började dagen men att göra bort svenskatalet, jääävlar vad skönt!!!! Sen att det tydligen gick bra också är ju rätt underbart. (y)
På ib-gym så körde vi nån typ av innebandycrossfit, det var väl roligt.
Efter lasagne till lunch så hade vi geografi och engelska.
 
Efter att ha gått från "nä jag ska nog bara vara hemma" till "UTGÅNG!!" så ska jag nog snart börja fixa mig lite, äta middag med la familia och sen fara till Pekka där det blir lite förfest och sedan olles! :D 
 
Fick även hem min studentklänning idag and I loooove it, en till grej att checka av! 
Hade för en gångs skull tänkt att faktiskt lägga ut en bild och inte bara säga att jag ska göra det senare hehe.. så här har ni den. 
 
Japp inte världens bästa mobilbild och även lite konstigt ljus men heh.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0