20 augusti'

Jamen hallådääär! Här sitter jag och får damp över att det inte går att ladda in bilder från telefonen!!! Satan vad less jag blir haha. Men får försöka lösa det på något sätt senareeeeee.
 
Idag så tog jag tag i livet och mötte upp Isa i stan för att ta en sväng på arbetsförmedlingen. Det var dock inget att vara rädd för utan det gick braa så nu äre ba att sätta igång att söka jobb. Träffade även Byllan där en sväng, alltid lika trevligt. 
 
Men iaf, vad har hänt sedan sist då? I söndagskväll så såg jag film och chillade med Ronja, Johan, Josef och Vanbellingen, trevligt det. 
Igår så städade jag lite på dagen och hade träning på kvällen. 
 
Just nu atm så sitter jag och väntar på att sändningen från London & One Directions 'This Is Us- movie premiere' ska börjaaaaa. Ooh i'm such a fangirl hehe. Nämen världspremiär idag för dom där bortaaa = borde inte hänga på twitter för ett tag så att jag undviker alla spoilers. Själv får man ju lov att vänta en vecka till innan den kommer hit men fortfarande inte riktigt säker på om jag ska se den på bio för det kommer bli så pinsamt haha. Cause the tears will stream dooown my face. 
 
Tunnast möjligast klädesplagg idag due to the hot weathaaaa. Höll på dö av värme ändå dock.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0