Change your life'

Jobbvecka 4, vecka 6 på jobbschemat, vecka 31 i kalendern, oavsett siffra så är nu denna vecka över.
Har nu bara en vecka kvar på jobbet där jag antingen bara jobbar en dag eller 3, vi får se. Vad som händer sedan har jag ingen aning om. Just nu så känns det skönt med ledighet efter att ja ha jobbat heltid + massa extra under flera veckor nu men jag vet att efter någon vecka eller så och när alla börjar skolan igen så kommer paniken komma tillbaka. Vad ska man göra? Vad ska man bli? Söka annat jobb eller att ligga och vaka halv 7 varje morgon OM de skulle ringa från jobbet och behöva folk? Leva arbetslös, resa eller fara ner till Göteborg och hälsa på/stanna kvar? Spela innebandy eller inte? Tacksam för svar på någon av alla frågor. 
 
En sak är jag säker på och det är att jag hade jävligt roligt i Alanya och därför tar vi några (kanske) reprisbilder sen dess. 
 
 
 
 
 
Påtal om livet och framtiden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0