Coastin' - Clean

Jahej världens bästa dagen-efter-outfit - pappas morgonrock!
 
Jamen hallåådär!
Igår så ignorerade jag väckarklockan totalt och klev upp vid 12, riktigt skönt. Vid 1 så for jag och köpte lite glass innan jag for till jobbet och joinade deras halv 2-fika.
 
Efter det så for jag på affären igen och handlade lite + köpte lunch. Hade träning 1630-1800 och efter det så vare ba gärnet hem och fixa mig osvosov. "Hejdå-fest" stod på schemat och den anordnades av min kära vän Maria som snart drar till sthlm för att plugga. Hade det väldigt trevligt med massa nytt folk, drinking games och alkohol. Vid 23 så drog vi in till Olles och där hade jag också vääldigt trevligt!
Fick sedan skjuts hem av kära Ulla och slocknade ganska fort när jag kom hem.
 
Idag så sov jag till cirkus 11 och har inte gjort så mycket idag, spenderat mest tid i soffan framför datorn.
Meen nu så ska jag snart eta maten och sedan ikväll vet jag inte än vad som står på schemat!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0