I Come Apart'

Gårdagen var väldigt trevligt. Började som sagt hos Johan med han, Ronja, EBBIS<3 Calle, Ali, Josef och Van B. Vi chillade, körde drinkspel osv. Vid elva - halv tolv så drog vi in till staden och O'Learys. Från början var det rätt lite folk och väldigt lugnt men sen närmare 1-2 så blev det mer (y). Var rätt otagg på alkohol så tog det ganska luugnt men hade en trevlig kväll ändå. :D 
 
Klev upp vid 11 imorse och åt frukost. La mig sedan i sängen med datorn igen vilket kan ha varit mitt bästa/sämsta beslut idag haha. Nämen sov lite fram och tillbaka enda till 1600. Nämen det var skönt iaf och I guess I needed it haha.
Har iallafall nyss ätit mat med bror min, trevligt. Ikväll så ska jag bara chilla med min kära kusin som kom hem från utlandet här i dagarna. Men nu - måste dricka kaffe!!
 
2 kingliga låtar som lär gå på högvarv här framöver! Första är någon helt random låt jag hittade när jag strosade runt på spotify och den andra hörde jag första gången igår, spelad av Johan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0