Life is but a dream'

Igårkväll så tog jag mig i kragen och såg Beyoncé's dokumentärfilm eftersom att jag inte gjort det tidigare (ja hej efter). Den var riktigt bra och det går ju inte att tycka illa om kvinnan! Även fast jag inte lyssnar på henne eller den musikstilen överhuvudtaget så går det ju inte att förneka att hon är sjukt duktig på det hon gör, bland de bästa. Nämen för en som jag som inte är så insatt så var det verkligen imponerande. 
 
 
 
Sov som sagt i min egen säng inatt och det var überskönt. Tvingade dock upp mig vid halv 10 för jag måste ställa tillbaka dygnet igen. Klockan är nu halv 1 och jag har hunnit med både att äta frukost, sett på tv, bloggat och färgat håret (!), helt otroligt. Nämen nu så sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet och sedan så blir det stan en sväng, long time no see säger jag bara. Hoppas det finns någon rea kvar bara hehe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0