Now it's three in the morning and I'm trying to change your mind'

Hallå hallå!
Idag vaknade jag vid 10 och för första gången efter frukosten så ville jag inte bara gå och lägga mig igen utaaan nu kände jag faktiskt att jag ville göra något av dagen haha! Nämen jag drog in till stan för lunch med roooooonie, blev Waynes som vanligt!
 
Vi satt där i kanske 3.5h innan vi tog en snabbis på stan innan vi åkte hem. 
Hämtade även upp mitt lilla paket på vägen heeeeem. Maa proteinpulver var slut så beställde hem nytt + en ny 'shaker'. Köpte denna gång de fiffiga portionspåsarna för att smaka av vilken smaak jag ska köpa senare. Menmen nog om det, nu måste jag byta om och sedan fara på träning! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0